Tinta bermula kalam berbicara

7:52 PM


Bismilahhir Rahman-ir Rahim.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera, Selamat Datang ke Blog saya!

Syukur ke hadrat Allah SWT yang telah mengizinkan pertemuan indah ini... disamping nikmatNya saya masih segar menulis blog serta daripada ilhamNya terciptalah blog saya ini.

Saya amat berbesar hati dan terharu atas kerjasama dan bantuan yang diberikan oleh rakan-rakan dan para pengunjung terutama pengunjung setia blog saya.

Sebarang lontaran idea boleh dibuat di dalam shout box, cadangan dan komen dan penambahan mengenai blog saya amatlah dialu-alukan cadangan/komen boleh di utara di peti mel saya: paperclip7@gmail.com

Sebagai hamba Allah yang lemah ini, terlebih dahulu ingin mohon jutaan kemaafan andaikata ada terdapat sebarang kesilapan dan kekurangan dalam blog ini, namun saya mendoakan yang terbaik dan dapat dilaksanakan sebaiknya, insyaAllah.

Sekian, terima kasih.

Wassalamu’alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook