Pil Ajaib Fat Burner Hebat gerenti kurus!!!

11:49 PM

Assalamualaikum semua, Allhamdulilah syukur, baru ini saya berkesempatan bertemu teman lama di yang sudah lama tidak bertemu Alhamdulilah dia sihat, syukur sangat, paling teruja bila melihat dia dh kurus! kurus! bukan saja kurus kulit makin mulus hilang semua jerawat parut adehhh tak boleh jadi ni......wahhhh...dh kurus perut buncit pun dh tidak kelihatan, saya mula tertanya dia apakah rahsia beliau kembali lansing, slamber je jawapan ala.....biasa je.......saya pujuk dia beritahu juga...ahaha....hasil pujukan berhasil, yes!....dia beritahu dia ambil supliment kurus kan badan....hah? tak takut ke kesan sampingan saya mula bersuara, saya siap berpesan...bahaya, dan membebel bla...bla..bla... habis membebel dia membalas aku tahu la produk yang aku ambil ni takde kesan sampingan, aku dh check KKM siap google laman web bahagian farmasi lagi... saya pun apa lagi google la mengenai "Doce Aurora" ini, nah hasilnya,  patutla....cun ada ekstrak saffron, Saffron ini setahu saya untuk cantik kulit dan Saffron ini dinamakan "King of Spice", banyak herba terpilih yang sukar didapati dia Malaysia terdapat dalam DA. Pada sesiapa yang berminat nak kurus, langsing, cantik mulus dan seangkatan dengannya saya syorkan gunalah produk ini.






Apa itu doce aurora?

Ia sejenis kapsul makanan yang sihat untuk menurunkan berat badan dan mengecilkan pinggang yang menggeleber dan perut yg buncit.TIADA YANG SEPERTINYA DIDALAM PASARAN.

Apa kandungan nya?


6 jenis herba antaranya
Serbuk ekstrak Folium camelia sinensia (Teh Hijau)
Serbuk ekstrak Fructus Garcinia Cambogia (Buah Asam Gelugur)
Serbuk Ekstrak Rhizoma Rheum Officinale Baili ( Pokok Herba Kelembak )
Serbuk Ekstrak Stigma Crocus Sativus ( Saffron)
Serbuk Ekstrak Folium Cassia Angustifolia (pucuk bunga/daun Jati Cina)
Serbuk Ekstrak Herba Hoodia Gordoni ( Sejenis Kaktus dari Afrika )


1. Adakah Doce Aurora Khusus untuk wanita?
Tidak!Doce Aurora boleh dimakan oleh Wanita,lelaki atau siapa sahaja yang mempunyai masalah berat badan dan kebuncitan melampau.


2. Apakah ada efek cirit birit,panas badan,degupan jantung laju,pening atau muntah?
-Sama sekali TIDAK.semuanya normal & neutral.


3. Bolehkah ibu lepas bersalin dan menyusukan bayi mengambil Doce Aurora?
YA.Boleh...TIADA efek negatif pada Ibu bersalin dan bayi menyusu kerana fungsi fungsi pertama Doce Aurora ialah 'detoksifikasi'.


Anda digalakkan untuk mencari info tepat kandungan pembakar lemak yang anda mahu makan.


JAUHI PENGAMBILAN PRODUK DENGAN KANDUNGAN DADAH YANG MEROSAKKAN TUBUH!!!
JANGAN TERTIPU DENGAN PRODUK PENJENAMAAN/PEMBOTOLAN SEMULA DARI CHINA!!!


Doce Aurora BUATAN MALAYSIA
Lulus KKM MAL 15040036TC
kilang bertaraf GMP no.MALLP20141688
Call Sekarang 0133377753
WhatsApp Sekarang 0133377753
Telegram Sekarang 0133377753
P/M FB sekarang
‪#‎DoceAuroraSelangor
‪#‎TrditionalFatBurner



You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook